12.8 C
Jurbarkas
2024 / 03 / 28

„Iki“ tyrimas: 6 iš 10 pirkėjų renkasi tą parduotuvę, kurioje galioja jiems aktualios akcijos 

Ar jau skaitėte?

Prekybos tinklo „Iki“ užsakymu atliktas tyrimas parodė, kad planuodami, kurioje parduotuvėje apsipirkti, dažniausiai lietuviai renkasi tą, kurioje jų mėgstamiems produktams yra taikomos akcijos. Jas, kaip svarbiausią kriterijų, nurodė net 61 proc. apklausos dalyvių. Nuolaidų pasiūlymai ypač svarbūs tiems pirkėjams, kurių asmeninės mėnesio pajamos siekia iki 800 eurų. 

- Reklama -

Vaidos Budrienės, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės, teigimu, tokie rezultatai dar kartą įrodo, kaip svarbu šiuo ekonomiškai sudėtingu laikotarpiu analizuoti pirkėjų įpročius ir pagal juos lanksčiai bei greitai rengti žemos kainos pasiūlymus.

„Kasdien dirbame tam, kad mūsų pirkėjai kuo mažiau pajustų kainų pokyčius. Tačiau kiekvienas esame skirtingas, kaip ir mūsų apipirkimo įpročiai, be to, jie keičiasi. Todėl tuo pat metu taikome nuolaidas skirtingų kategorijų prekėms, o pasiūlymus nuolat atnaujiname – tokiu būdu sutaupyti gali skirtingus pirkimo įpročius turintys pirkėjai. Be to, siekiame savo pirkėjams pasiūlyti pigesnes gerai žinomų gamintojų produktų alternatyvas, todėl intensyviai plečiame privačių prekių ženklų, tokių kaip IKI ir „Clever“, asortimentą“, – pasakojo V. Budrienė.

Anot jos, „Iki“ taiko labai įvairias nuolaidas. Kiekvieną pirmadienį yra atnaujinamas tiek popierinis, tiek skaitmeninis „Iki“ kainų leidinys, kurį rasti galima „Iki“ internetinėje svetainėje bei išmaniojoje „Iki“ programėlėje. Papildomi pasiūlymai galioja ir skirtingomis dienos valandomis. Pavyzdžiui, kasdien po 20 val. „Iki“ taiko nuolaidas vietoje šviežiai keptoms bandelėms ir duonai, o rytais, iki 10 val., perkantiems du kruasanus – trečiąjį dovanoja.

Patogi parduotuvės vieta – itin svarbi

„Iki“ tyrimas taip pat atskleidė, kad renkantis parduotuvę, ne mažiau svarbi nei tuo metu joje skelbiamos akcijos yra ir jos lokacija. Patogią parduotuvės vietą, pavyzdžiui, kai ji yra netoli namų ar darbo, kaip svarbiausią kriterijų nurodė net 58 proc. apklausos dalyvių. 

„Mūsų prekybos tinklas jau daugelį metų stengiasi būti arti savo pirkėjų. Todėl investuojame į parduotuvių plėtrą, kad jos būtų šalia judriausių taškų ir gyvenamųjų rajonų. Be to, pirmieji ir kol kas vieninteliai šalyje, pirkėjams siūlome autonomines, visą parą be darbuotojų veikiančias parduotuves. Jose patogiai galima apsipirkti net ir naktį ar šventinėmis dienomis, kai kitos parduotuvės neveikia“, – teigė V. Budrienė.

- Reklama -

Iki šiol „Iki“ jau atidarė tris autonomines, dirbtinio intelekto valdomas parduotuves. Norint jose apsipirkti – pakanka turėti banko mokėjimo kortelę. Visos šios parduotuvės yra įsikūrusios Vilniuje: Didžiojoje g. 6, ant Baltojo tilto ir Savanorių pr. 187 D.

„Iki“ asortimentas – nuolat atnaujinamas

Pirkėjų poreikius „Iki“ analizuoja bei vertina net ir prieš įvairius prekybos tinklo atnaujinimus. Pavyzdžiui, dėmesingai atsižvelgiant į tai, kas jiems rūpi labiausiai, „Iki“ sukūrė ir naująją parduotuvių koncepciją – ją pristatė vakar sostinėje atidarytoje „IKI Šeškinė“. Remiantis ja, šiais metais Vilniuje  planuojame atnaujinti iš viso 9 „Iki“ parduotuves.

„Šios koncepcijos parduotuvių interjeras sukurtas taip, kad pirkėjo kelionė būtų aiškiai orientuota, jis visada gerai matytų tiek specialius kainų pasiūlymus, tiek šviežio maisto kategorijų produktus. Interjere dominuoja pagrindinės „Iki“ spalvos – žalia ir geltona. Žalia spalva simbolizuoja šviežumą ir paslaugų teikimo zonas, o geltona spalva indikuoja gerus kainos ir kokybės pasiūlymus. Pirkėjai čia visuomet ras prekes, kurioms taikomos akcijos ir nuolaidos. Jei toks formatas pasiteisins, taip parduotuves atnaujinsime ir regionuose“, – sakė „Iki“ komunikacijos vadovė.

Tyrimas parodė, kad pirkėjams labai svarbus ir platus asortimentas – jį kaip svarbiausią kriterijų renkantis parduotuvę nurodė beveik kas antras respondentas.

„Sekame tendencijas, aiškinamės pirkėjų poreikius ir pagal tai reguliariai atnaujiname savo asortimentą. Pavyzdžiui, kas mėnesį pristatome žuvies, duonos ir bandelių naujienas. Mūsų darbuotojai nuolat kuria naujus kepinių, konditerijos ir kulinarijos produktų receptus. Siūlome platų mėsos, daržovių ir vaisių pasirinkimą, įvairiausių uogų turime visais sezonais“, – pasakojo Vaida Budrienė.

Prekybos tinklą „Iki“ šiuo metu sudaro 237 parduotuvės, kulinarijos gamybos centras bei 3 regioninės kepyklos. Nuolat naujoves diegiantis prekybos tinklas kartu su „Pixevia“ Vilniuje atidarė jau dvi autonomines parduotuves su „Iki“ prekių ženklu. Tai pirmos tokios parduotuvės Lietuvoje ir Šiaurės šalyse. Prekybos tinkle dirba beveik 6 tūkst. darbuotojų. Prekybos tinklas taip pat valdo prekių pristatymo į namus startuolį „LastMile“ bei nuosavo prekės ženklo elektroninę parduotuvę. 

      

TOP naujienos

Šiandien daug kur numatomi silpni krituliai

Šiandien daug kur numatomi silpni krituliai: sniegas, pereinantis į lietų, dulksną. Daug kur rūkas, silpna lijundra, plikledis. Vėjas nestiprus, pietų, pietvakarių. Aukščiausia temperatūra nuo...

Išskirtinių statybos darbų bendrovė „Mirigita” pernai augo 34 proc.

Vakarų Lietuvos išskirtinių statybos darbų bendrovė „Mirigita” praeitus metus pabaigė pasiekusi 9,3 milijonų eurų apyvartą arba 34 proc. didesnę nei 2022 metais, kuomet ji...

Aplinkosaugos olimpiadoje sužibėjusi aštuntokė: „Mylėkime vietą, kurioje gyvename“

Su šūkiu „Energija be ribų!“ organizuotoje Nacionalinėje aplinkosaugos olimpiadoje 7 ir 8 klasių mokiniams pasižymėjusi aštuntokė Miglė Marija Gamezo kviečia Lietuvos gyventojus mylėti vietą,...

Kaip išsirinkti mikrobangų krosnelę?

Tinkamos mikrobangų krosnelės pasirinkimas gali turėti didelę įtaką virtuvės efektyvumui ir kasdieniam maisto ruošimui. Kadangi egzistuoja daugybė modelių, funkcijų ir dizaino, renkantis geriausiai jūsų...

Vasaros festivalių dalyviams – draugiška policijos žinutė

Šių metų vasara itin gausi gražių renginių ir įvairių festivalių, kuriuos pamėgo įvairaus gyvenimo būdo ir interesų žmonės. Vien liepos-rugpjūčio mėnesiais mūsų šalyje vyks mažiausiai 17 įvairių festivalių, sutraukiančių dalyvių iš visos mūsų šalies...

Augimo galimybės karjeroje: kaip jas pastebėti ir susikurti?

Augimas ir profesinis tobulėjimas šiandien neabejotinai yra vieni svarbiausių dalykų karjeroje, nuo kurių priklauso darbuotojų pasitenkinimas darbu, motyvacija, įsitraukimas ir prasmės jausmas. Apie tai, kad darbuotojui trūksta erdvės tobulėti, išduoda išsekęs entuziazmas ir jausmas,...

PORTALO SKAITOMIAUSI

JUMS PARINKTOS NAUJIENOS