8.2 C
Jurbarkas
2024 / 03 / 29

Pakerėję kvapai virto į sėkmingą verslą

Ar jau skaitėte?

80 darbuotojų, socialiniai projektai, edukuojančios paskaitos, net 9 firminės parduotuvės ir dešimtys aukštos kokybės rankomis gaminamų aromaterapijos produktų visai šeimai – tai šiandieninis „aromáma“ veidas. Tačiau viskas prasidėjo nuo paaugliško susidomėjimo užburiančiu kvapų pasauliu.

- Reklama -

„Kai jam buvo 14 metų, ėjau pas masažo meistrę ir ji man atliko masažą su eteriniais aliejais. Grįžau iš to masažo visa kvepianti, užburta, tėvams pasakiau, kad noriu to išmokti. Nereikėjo nei naujų batų, nei drabužių, troškau kursų. Taip pradėjau gaminti mišinius, kremus, bet tuomet aromaterapija buvo kaip estetinis dalykas mano gyvenime“, – laidoje pasakos įkūrėja Giedrė Veličkienė.

Prekės ženklo „aromáma“ autoriai Giedrė ir Remigijus Veličkos. Nuotrauka Tomo Petrovskio.

Tačiau gimus pirmajam vaikui, aromaterapija Giedrei įgavo kitokį vaidmenį. Ieškodama būdų, kaip palengvinti kūdikio pojūčius sloguojant, skaudant pilvukui ar dygstant dantukams, pradėjo gimti mišiniai su sveikatinimo potekste. Bėgant metams veikla taip išaugo, kad prie verslo prisijungė ir Giedrės vyras Remigijus.

„Viskas ėjosi labai gerai, bet jeigu noriu kurti, administraciniai dalykai pasilieka nuošalyje. Važiavom į Lenkiją, į parodą, ilgas kelias, pradėjom šnekėti, kad man kyla minčių, jog gal reikia viską baigti, nes nebepajėgiu. Reikėjo stiprios vadybos, žmogaus šalia, kuriuo galėčiau pasitikėti“, – prisipažins Giedrė.

Aromáma. Nuotrauka Tomo Petrovskio.

Išgirdęs žmonos pagalbos šauksmą, vyras paliko operatoriaus darbą televizijoje ir perėmė įmonės administracines vadžias bei finansines ir plėtros klausimus, kad Giedrė galėtų atsiduoti kūrybiniams procesams ar komunikacijos projektams. Gyvenimo būdu tapusį verslą sutuoktiniai vysto vadovaudamiesi meile kiekviename žingsnyje, paprastumu, žmogiškumu ir sąžiningumu. Tai pasiteisina, mat per 7 metus, įmonė išaugo ne tik Lietuvoje, bet ir ėmė veiklą vykdyti Lenkijoje bei Latvijoje.

„Gyvenimas versle“ – jau antrą sezoną skaičiuojanti laida, kurioje vedėja Dovilė Urbanaitė pristatys ir atskleis šalyje veikiančių įdomiausių, populiariausių bei netikėčiausių verslų istorijas. Lietuva koja kojon žengia su pasauliniais inovacijų pokyčiais ir savo šalyje turi būrį kūrybingų, sumanių ir savo sritį išmanančių verslininkų, kurie suburdami profesionalias komandas gali didžiuotis atradę raktą į verslo sėkmę. Apie visą tai – kiekvieną sekmadienį, 10:30 val., tik per „Lietuvos ryto“ televiziją.

TOP naujienos

Sodininkų išsigelbėjimas: visiems puikiai žinomas preparatas apsaugos augalus nuo ligų ir kenkėjų

Norint džiaugtis išpuoselėtu sodu, reikia ne tik daug kruopštaus darbo, bet ir specifinių žinių. Artėjant rudeniui ir svogūninių gėlių sodinimo metui, daugelis skuba pirkti...

Kaip atrodys mokytojo profesija po ketverių metų?

Projekto „Mokysiu“ ketvirtoji tinklalaidė kviečia pokalbiui kiek futuristine tema. Įsivaizduokime netolimą ateitį. Kaip vyks pamokos po ketverių metų? Kokie pokyčiai laukia mokytojų bendruomenės? Ar...

Jauni žmonės – resursas, kurio neišnaudoja mūsų valstybė?

Esame krizės pradžioje. Nors dažnai kalbame, kad jauni žmonės turėtų tarnauti bei padėti Lietuvos ekonomikai savo indėliu, būtent jie dabar susiduria su dideliais sunkumais...

Šiandien Verbų sekmadienis

Didžioji pavasario šventė – Velykos – dažniausiai švenčiamos balandį, o paskutinis sekmadienis prieš jas būna Verbų sekmadienis, Verbinės, daugelyje Europos šalių vadinamas Palmių sekmadieniu....

Lapkričio 9-ąją neblaivaus asmens sukeltame eismo įvykyje žuvo keleivis

Pirmadienį, lapkričio 9 d., pirminiais duomenimis, užregistruoti 59 eismo įvykiai. 5-iuose iš jų nukentėjo žmonės: žuvo 1 eismo dalyvis, 4 sužeisti (1 nepilnametis). 3 eismo įvykiai – tamsiuoju paros metu. Didžiuosiuose šalies miestuose (Kaune,...

„Iki“ pristato: socialinius tinklus užvaldęs idealus desertas vasarai – gaivu, sveika ir nebrangu

Šviežios, ryškios, saldžios uogos – vienas didžiausių vasariško džiaugsmo ir sveikatos šaltinių. Pasak Vaidos Budrienės, prekybos tinklo „Iki“ komunikacijos vadovės, vasarą pirkėjai daugiausiai nuperka trešnių, šilauogių ir, žinoma, braškių. Būtent receptas su pastarosiomis socialiniuose...

PORTALO SKAITOMIAUSI

JUMS PARINKTOS NAUJIENOS